משאף- לטיפול בהתקף אסטמה

משאף- לטיפול בהתקף אסטמה

Thursday, April 12, 2007

שלום, שמי יפעת.. הרגשתי. (הרגשת החולה)




שלום שמי יפעת.
בשבועות האחרונים הרבה ילדים מהכיתה שלי לא מגיעים לבית ספר בגלל שהם מנוזלים ויש להם חום.
אני לא הלכתי לבית ספר כבר שלושה ימים !!
אני מרגישה מאוד לא טוב, אני כל הזמן משתעלת ומנוזלת אבל אמא אומרת שאין לי חום.
אמא לא מסכימה לי ללכת לבית הספר.
אמא מספרת שהיום כשהיא הגיעה הביתה, היא שמה לב שהנשימה שלי כבדה מאוד ושהשיעול שלי החמיר.
בנוסף היא מספרת שכאשר נרדמתי אחרי נסיונות רבים וכושלים היא שמעה צפצופים בנישמתי.
ההרגשה מאוד מכבידה עליי והייתי רוצה להפתר ממנה כבר. אנא, דוקטור וצוות רופאים יקר- עזרו לי לזהות את המחלה והמליצו לי על הטיפולים הטובים והיעילים ביותר.

בתודה מראש, יפעת.

1 comment:

Unknown said...

הצגתן את הנושא בצורה מקיפה ומעמיקה ועל כך העבודה אכן ראויה להערכה.גם העצוב של הבלוג הוא מצויין,סידרתן את הכתבות בסדר ההגיוני ושילבתן יפה תמונות ותרשימים המשלימים את התוכן.
יש לי שלוש הערות : 1. מקורות המידע שלכם קצת "דלים" מידי.
2.
לא כתבתן הקדמה לבלוג ובה הסבר קצר על העבודה ( ראו הנחיות באתר)
חסרה התיחסות שלכן לבלוגים של עמיתים(ראו הנחיות באתר)
ציון : 90