משאף- לטיפול בהתקף אסטמה

משאף- לטיפול בהתקף אסטמה

Saturday, April 7, 2007

אחת משיטות הטיפול בעלת תפיסה רפואית מערבית

יפעת כא ד"ר הולץ, וברצוני להמליץ לך על שיטת טיפול מערבית ושונה קצת משיטת הטיפול הרגילה למחלה

מטרות הטיפול

המטרה העיקרית של הטיפול בחולה אסתמה היא לאפשר לו לנהל אורח חיים תקין, מבלי לסבול מתסמיני המחלה (קוצר נשימה, שיעול וצפצופים) ומבלי לסבול מהתקפי אסתמה. המטרות האחרות של הטיפול הן מניעת סיבוכים היכולים להתרחש בהיעדר טיפול נאות ושמירה על תפקוד ריאה קרוב ככל האפשר לתפקוד התקין. יש לוודא שהטיפול התרופתי שהחולה מקבל אינו גורם לתופעות לוואי שליליות.

אחת משיטות הטיפול בעלת תפיסה רפואית מערבית(NAET)

שיטת לביטול אלרגיות פותחה על ידי דר' דבי נמבודריפד, רופאה אמריקאית ממוצא הודי אשר מלבד היותה רופאה קונבנציונאלית היא גם מומחית בתחומים רבים של הרפואה ההוליסטית והאוריינטאלית. השיטה פותחה במטרה לאבחן ולטפל ברגישויות ובתגובות אלרגיות של הגוף אשר לאורך זמן הינן גם מהגורמים העיקריים להתפתחות מחלות שונות. שיטה זו בלתי חודרנית לאבחון ולטיפול ברגישויות. השיטה משלבת תפיסות רפואיות מערביות ואוריינטליות.

שיטת הטיפול:

הטיפול כולל יצירת אנרגיה חזקה על ידי לחיצות מבוקרות משני צידי עמוד השדרה. אלו הן נקודות אשר יכולות לשמש גם למטרות הדיקור הסיני. הטיפול מבוצע בלבוש מלא. הלחיצות מבוצעות בזמן שהמטופל אוחז בידו את הבקבוקון עם החומר אליו הוא מקבל טיפול. מיקום הלחיצות וכמותן משתנים בהתאם לסוג הרגישות, לגיל המטופל ולמצבו הבריאותי. על ידי הלחיצות הנקודתיות אנו יוצרים אנרגיה חזקה המופעלת על מערכת החיסון דרך מערכת העצבים, זאת במטרה לפתח נוגדנים ספציפיים כנגד החומר המוחזק ובמקביל מושגת אנרגיה פנימית אשר תנועתה גורמת לסילוקם של מכשולים וחסימות לאורך מסלולי האנרגיה. בעקבות פעולה זו מתאפשרת זרימת אנרגיה תקינה ורציפה זאת למרות שהמטופל חשוף לחומר המוכר לגופו כיוצר הפרעה

מקווה שתנסי את שיטת הטיפול הזאת, כי היא אכן יכולה לעזור לך.

2 comments:

liron-ori-liran said...

הבלוג שלכם כתוב בצורה ממש מעניינת.
ותרם לי רבות לידע הכללי שהיה לי כבר.
הבלוג מעוצב ממש יפה.
המשיכו כך (:

רעות, אור ועינב said...

הנושא שבחרתן מעניין והבלוג מסביר בצורה טובה על אסטמה.

רעות, עינב ואור י'1